Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Egy Istenszülő-ikon kalandos története 2015-11-17 10:37:01 December 1-jén dr. Terdik Szilveszter művészettörténész tart előadást a Gödöllői Városi Múzeumban
Adj király katonát! 2014-03-22 09:53:12 Múzeumpedagógiai foglalkozások is kapcsolódnak a Gödöllői Városi Múzeum új, időszaki, első világháborús kiállításához
Megmentett szecessziós műkincsek 2013-11-11 13:34:28 December 22-ig válogatást láthatunk a művészeti korszak gödöllői múzeum által restauráltatott alkotásaiból
Az utolsó pillanat 2013-09-23 12:10:28 Erdei Gábor előadása Nagy Sándor nemrégiben előkerült önarcképének restaurálásáról a Gödöllői Városi Múzeumban
A művészet maga az élet 2013-05-23 09:50:55 Kiállítás-látogatással egybekötött sporttevékenységet kínál a Gödöllői Városi Múzeum június első napjára
Megnyílt a cserkészkiállítás a Királyi váróban 2013-04-28 09:01:07 Először láthatják az érdeklődők gróf Teleki Pál parancsnok monogramos tábori ágyát, amit a család ajándékozott a gödöllői múzeumnak